Fin födelsedag :D

Ja, nu har familjen åkt hem :)
Det blev en eftermiddag fylld med massa paket, fika, asgarv o en sju jäkla massa skratt till :)
De är den bästa familj jag kan ha, önskar bara att de resterande syskonen o mamsen kunnat va med oxå ;)
Haha, ja jag småler fortfarande när jag tänker på det, har varit en toppen dag o den lär fortsätta nu...
Festis kommer förbi sen o vi ska äta räkor o kolla på film ikväll, det ska bli mys...
Fira födelsedag i stilla lugn o ro!

Jag har hittills fått:
Av pappa o Britt-Marie: en bukett tulpaner o en stavmixer med medföljande bunkar o blad
Av mamma: En GPS som täcker hela Europa
Av Dea: 4 trisslotter, vinst på ena 25 kr gånger 2
Av Stina med familj: En jätte fin blombukett o filmen "Skönheten o odjuret"
Av Farfar: Pengar
Av Danne: presentkort på Bik Bok
Av Ida: Twilight- Eclips
Av mormor o morfar: Pengar

Nu har jag nog inte glömt nån eller nått (tror jag) :D

Dimper ner i soffan lite o vilar nu innan det är dags för besök igen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0