Fredag o snart fridag :)

Natten gick finfint, inga fadäser alls att bråka om...
Ja förutom en liten incident med en Dachser chaufför, det finns fan ta mig idioter till allt :P
Nu gick det ju bra som tur var :S

Åkte från Ödeshög med ett jätte leende på läpparna o en skön känsla i magen ;)
Gillar den behagliga pirriga känslan av välbehag:)

Fick ju tyvärr inte som jag ville idag så får utstå o vänta över helgen oxå nu, jag blir galen på detta...
*SUCK*
Men det finns ju inget jag kan göra åt saken så det är väl bara att gilla läget!

Fick en födelsedags present på posten idag, eller två var det ju faktiskt :)
Pengar o ett grattis kort från mormor o morfar o så var det ett paket oxå med Twilight- Eclips från Ida, tackar o bockar :)
Alltid kul att få paket hihi :D

Ser fram emot morgondagen massa nu, känner att jag behöver umgås med nära o kära efter denna skitveckan..
Det är rätt komiskt egentligen, är det inte det ena så är det det andra...
Ta som när jag har som denna veckan haft hur lugnt som helst på jobbet så suger privatlivet musten ur mig med grej efter grej som krånglar!
Annars kan det va mkt på jobbet o det är hur lugnt som helst på den privata biten, jag får aldrig va nöjd hehe :P

Nu ska jag snart ner i tvättstugan o hämta det sista i tumlaren, har varit fuktig här hemma idag...
Städat o donat o tvättat o bytt i sängen osv så det är fint imon när jag har besök hela dagen :)
Mys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0