Fullständigt kaos!

Ja idag har alltig varit helt snevridet..
Sov på tok ALLDELES för länge, förstår inte varför jag inte kan somna när jag lägger mig, det har jag aldrig haft problem med innan??
Hur som helst, gick upp vid 14.30 (skäms) o kollar posten...
Har fått ett brev jag sliter upp med en klump i magen...
ARHHHH... Iväg fort som fan...
Pratar med den snällaste kvinnan med gråten i halsen o tårarna brännande i ögonen, hon ler snällt åt mig o går iväg med orden, -jag ska se vad jag kan göra...
Hon kommer tillbaka med beskedet att det löser sig...
Puh, tur det finns snälla människor där ute :)

Nu är det pizza time innan det är dags att åka till jobbet...


Kommentarer
Postat av: Malin

Gumman dåå... vet inte vad de handlar om, men ja finns här för dig, hopas du vet det!! <3<3<3<3

2011-01-18 @ 22:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0