Håhå, nu händer det grejer :)

Det gick finfint att köra inatt  :)
Var klar i skaplig tid, tog lite längre rast då jag stod o pratade med massa kul folk i Ödeshög, bla en gammal kuf från Ystad, han är dryga 60 men så jäkla rolig, dock retade han upp mig igår ganska ordentligt haha :)

Sen passade jag på att ta mod till mig att bjuda en viss person till kalas, det verkar ganska positivt så nu håller vi tummarna på att detta går vägen ;)

Nu ska jag åka till Robban o Jossan o hämta deras "lilla" hund o gå på promenad, jag behöver röra på fläsket lite så det ska bli skönt, kul med lite hundsällskap oxå, saknar Casper så jag dör ibland :(
Har även slängt ihop dajmtårtan nu till på söndag så den får stå i fysen ett par dygn nu så den blir fin till det är dags att äta den :)

Sen har jag lite konstiga  funderingar, jag är ju ingen människa som skäms för mig eller så, jag älskar allt som har med sex att göra o pratar gärna om det o skojar hit o dit om det osv...
Men nu sen jag slutade röka har jag blivit helt extrem, funderar på om jag blivit översexuell???? :P
Allvarligt talat, jag tänker på det hela tiden, undrar hur den o den skulle va i sängen, även om jag aldrig nånsin skulle vilja va med den personen....
Jag blir nästan rädd för mig själv haha!
Kan det va så att min nikotinabstinens har övergått till att min sexlust ökat massor???
Som om det behövdes haha :P
Knepigt det där haha :P


Kommentarer
Postat av: Camilla

hahhaha, Du är ju bara för rolig din översexuella lilla varelse ;) Fick mig ett gott skratt nu! Du är för go du! <3

2011-01-14 @ 22:08:38
URL: http://www.mondoblog.se/Caamilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0