JAG ORKAR INTE MER NU!!!!

Allvarligt talat, den här veckan kommer gå till historian som en av de värsta, på riktigt!
Jag vill inte ha mer skit nu o det värsta är att det är ju 3 dagar kvar så mkt kan hända...
Hur som helst, min telefon har gått sönder idag, den bara la av sådär...
Eller ja inte hela telefonen men vissa väsentliga knappar, svaraknappen, genvägsknappen o de två små översta knapparna så ja, det är inte helt lätt att använda den...
Har pratat med telenor nu o de ska skicka en påse så ska jag skicka in den så hoppas jag det går på garantin, den är ju bara 4 månader gammal, suck...
Visst jag har tappat den nån gång men vem fan har inte tappat sin telefon??

Nu skiter jag i det här o  drar till jobbet, vill bara dra nått gammalt över mig o gömma mig resten av veckan, men se det går ju inte, har ju fullt upp hela helgen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0