Övergödd säl...

Precis så känner jag mig nu...
Har varit hos Anders o Sofie o ätit gott o haft en riktigt trevlig kväll (som vanligt när jag är där!)
Men känner mig hur mätt som helst...
Hur mkt jag än tänker på att inte äta för mkt så har de ju bakat massa gott oxå så det blir lite svårt att sätta ner foten o säga NEJ; jag ska inte ha mer ;)

Annars har dagen varit sådär, somnade sent igår vilket gjorde att jag sov 4 timmar inatt, fullt upp hela dagen så det har varit fullt ös medvetslös för att hinna runt idag..
Fick dock hjälp av en kollega med ett ställe så det gick smidigt så...
Var ganska sur o grinig när jag kom hem men efter en lång varm dusch kände jag mig lite bättre, kommer sova som en gris inatt kan jag säga, ska bli så skönt!!

Tankarna far runt i huvudet på mig, vet varken ut eller in!?
Hur kunde det bli så här?
Det var ju så inte meningen, allt var ju bara så smidigt att ha det som det var...
Åhhhhh....
Jaja, det löser sig väl, jag tänker fortsätta göra som jag gör nu så får vi väl se hur det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0