Rent o fint!

Nu har jag minsann dansat runt här hemma o fejjat o donat så nu är den skinande rent i mitt kryp in, känns alldeles underbart skönt :)
Svetten bara rann av mig men nu är det äntligen klart, har även städat ut julen, iaf till hälften, granen står kvar, ska se om jag kan få ut den imon...
Så då blir det nog en raid med dammsugaren igen för att jaga barr ;)

Nu blir det lite mat, en film o soffmys till det är dags att göra mig klar för min o Festis kväll i Växjö...
Vi ska äta på La Gondola o jag har redan bestämt att jag ska ha plankstek, mumma :D
Sen blir det bio- Änglagård tredje gången gillt...
Kommer bli en helkväll med en av de fina :)

Nu ropar soffan att den är ensam så bäst att göra den sällskap en stund ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0