Hualigen vad bra jag mår :)

Jisses, ännu en kväll ute igår som var så himla lyckad :D
Vi drog till Adas efter maten o drack Mojitos o öl o snackade massa skit...
Vi var 4 stycken o hade så roligt, efter några timmar drog vi hem hit, jag, Helena, Krille o Micke o kollade på "Pippi på de sju haven" som Micke ville se, är nog en av få 29 åringar jag vet som älskar barnfilm o barngrejer ;)

Sen blev klockan jätte mkt så vi hoppade i säng, var ganska trevligt att ha nån som sov jämte, det händer ju inte så ofta, förutom att han snarkade som fan så gick ut i soffan o la mig på morgonkvisten:S
Lyxade till det med ägg o räkmackor till frukost o pojkarna blev väldigt nöjda, så även vi såklart haha...
De tyckte vi skulle göra det till tradition att äta räkmacka på söndagar haha...

Ett besök på Backaplan hanns med även idag, kikade runt lite o sen avslutade vi med att äta glass :)
En väldigt lyckad dag måste jag säga :D
Sådär helt spontant o det är det som är så kul...

Nu ikväll håller vi på o tvättar, kul cykelhjul :P

MEN, det bästa av allt var lätt att DU kom förbi nyss o stannade en alldeles för liten stund enligt mig, men men, man får va glad för det lilla hihi...
Vad jag saknat DIG, förstår inte vad DU gjort med mig, det var ju inte meningen att det skulle bli såhär :S
Allt blev så uppenbart när DU kom innanför dörren o tittade på mig med DINA otroligt snälla o fina ögon, mådde så bra då, sen att DU fick mig generad gör absolut ingenting, jag lovar jag kan leva med det :P

Så sammanfattar ännu en kanonhelg i Göteborg :)
Imon är det jobb igen o jag är glad att jag fick ett samtal innan som talade om att jag inte behövde börja 5 utan 7, hoppas det blir så resten av veckan med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0