A ordinary monday :)

Solen skiner o det är så gott ute..
Synd att jag fastnade inne innan idag så klockan blev jätte mkt.. Men, va fasen förhoppningsvis är det fint imon med när jag ska till Växjö med Jenny o shoppa lite...
Fick ju presentkort i födelsedagspresent så tänkte spendera dom nu...
Behöver lite nya kläder så det ska bli kul :)
Hon är min personal shopper o är grym på att hitta kläder till mig ;)

Idag var jag o hämtade mitt pass som kommit så nu ska här bokas resa till Prag..
Ser ut som en skräckslagen kriminell på passbilden *asg*
Ska förvisso inte åka förrän i oktober men får ju va ute i god tid o så får jag ju nått att längta till :)

Var förbi Willys o handlade MASSA mat.. Så nu bör jag klara mig ett tag..
Dock gick det ju sådär bra med stroganoffen idag då jag glömde creme fraich men det funkade helt okej med att reda mjölk, men, inte riktigt samma smak ändå...

Snart dags för lite jobb igen, är nu äntligen tillbaka på natten där jag hör hemma o vill vara...
Gott det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0