Äntligen helg :)

Herrejävlar vilken vecka detta varit alltså, helt sinnesjukt..
Landade på 51 timmar totalt, är toktrött nu!
Men känns jävligt gott att veta att jag har minst 20 timmar övertid att ta ut på nästa lön, tack o bock ;)

Ligger nu i soffan myser, har tagit det jävligt lugnt ikväll, städat o ätit varma mackor o lite sådär så nu är det så gott som klart inför imon, har torka golven o diska kvar o nått av det ska jag göra sen innan jg lägger mig iaf..
Är jätte laddad inför imon alltså, ska bli så roligt att träffa Göteborgarna igen o göra stan osäker lite ;)
Såklart är jag ju glad att få träffa "Fantomen" lite mer privat, även att jag vet vad som gäller, men i krig o kärlek är allt tillåtet, får väl spela på min kvinnliga charm imon kanske hehe :P

Nä nu en dusch sen soffan resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0