Bebismys...

Idag bar det iväg till Anders o Sofie o hälsa på o gosa med deras lille Wiggo...
Han är så liten o söt så jag ville bara sno med honom hem :)
Så tyst o snäll o låg o sov hur länge som helst i min famn..
Shit vad jag kände att jag vill ha en egen.. Men för det vore det ju bra med en andra hälft oxå ;)
Jaja, jag har massa tid kvar att skaffa smått!

Annars är allt bra, har haft en helt ok dag på jobbet med bara lite strul..
Tänker en sju jävla massa nu, på allt!

"Fantomen" o flytten till Göteborg bl.a. ja det jag brukar dravla om här inne den senaste tiden..
Flytten gör mig så sjukt nervös, trodde jag hade nått på gång men det sket sig...
Jag vill verkligen göra detta o testa om jag klarar av det, samtidigt så skrämmer det verkligen mig så jag kan få hjärtklappning o fundera på vad fan jag gett mig in i...
Men går det bara i lite lagom takt så ska det nog gå bra :)
Även om jag vet att jag lämnar många otroligt fina o underbara vänner bakom mig som kommer bli ledsna så är detta nått jag måste göra för mig själv...

Nä nu är det dags för sängen...


Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Det bästa är att de fina vännerna finns kvar i vilket fall som helst :) Och det är SKITKUL att åka och hälsa på dem när man väl gör det.

2011-03-04 @ 01:05:41
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0