Bitterheten her self...

Usch, jag är så långt nere på botten av svackan nu jag bara kan va...
Tycker så grymt synd om mig själv för tillfället...
Har dock inte fällt en enda tår än, men känner mig tom, som ett skal bara...
Sitter mest o bara tittar rakt ut (på vägen såklart när jag kör) o tankarna skenar iväg...
Fick inte träffa "Fantomen" ikväll heller, fan!
Det hade känts så skönt att få gjort det, jaja nästa vecka kanske..
Sen när jag är nere som jag är nu så brukar det dyka upp andra saker jag tänker på..
Just ikväll slog det mig att i princip alla mina vänner har pojkvän, sambo, barn o hus..
Vad har jag??
Inget av det, o för tillfället gör det att jag känner mig så jävla misslyckad!
Jag har kommit till den åldern nu där jag vill skaffa familj o allt det där ju..
Ska bara hitta den där andra hälften oxå ;)
Men en sak är säker att skulle jag bli gravid nu, av misstag eller vad så ska jag behålla det...
Jag vill icke genomgå en abort, sen får folk säga vad fan dom vill för jag tror mig faktiskt va stark nog att klara av att va ensamstående om det är så att pappan inte alls vill va delaktig...
Det kommer nog inte bli lätt men går det gör det...
Inte alls att jag planerar för att skaffa barn nu men om det skulle hända..
Anyway, tar nu bitterheten o mina "tyck-synd-om-mig-själv" tankar o hoppar i säng!
Nu har jag iaf helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0