En helt fantastisk helg, på gott o ont...

Ja nu så ska jag uppdatera er om vad som hände i helgen...
Var helt slut igår så orkade inte engagera mig i nått alls :S
Hur som helst så trillade Göteborgarna in vid 15.30 tiden o då började jag med maten, dagen till ära var det beställt chipslåda så det slängde jag ihop o det var väldigt omtyckt :)
Älskar ju laga mat o det bllir mkt roligare när maten uppskattas..
Sen var det dags för att göra mig iordning, duscha o hoppa i lite snygga party kläder, tyvärr blev det väldigt dåligt med kort tagna från min sida så kan inte visa min snygga klänning :(

Dags för dajmtårta innan de andra gästerna skulle komma...
Den satt som en smäck o var farligt god fick jag veta :D
Sen satte det igång ordentligt, jäklar vilken fest det blev...
Jättelyckat :D
Hade en kul kväll på Harrys oxå, träffade några jag inte sett på länge o fick svänga mina lurviga lite med :)

Men igår var det inte lika roligt, vi var ganska slitna allihopa när vi begav oss till Bambu för att äta mongolisk buffé...
Men gott var det, även om jag inte åt så mkt så njöt jag av det som slank ner iaf :)

Men nu till det onda över det goda...
Jag är tillbaka på ruta ett när det gäller "Fantomen", fan, fan, fan!!!!
Jag får skylla mig själv så in i helvete, men det hjälper mig ju inte nu när skadan redan är skedd...
Jag blir tokig på honom, man kan faktiskt inte säga en sak o göra en annan så är det bara...
Jaja, vi försöker börja om igen nu då :S

Avslutar med att kort o gott säga, SKITDAG på jobbet, men ingen är väl förvånad egentligen, för det är inte jag iaf...
Övertid verkar va nått stående nu för tiden, får trösta mig med hur rik jag kommer va i slutet på april ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0