End of this story...

Ja.. Har varit lite låg de 2 senaste dagarna..
Fick ett otroligt fint o välformulerat svar från "Fantomen", dock var det lite som jag misstänkt att han inte vill nu..
Det ligger massa bakom det skrev han o jag tror på honom..
Han är en sån otroligt o snäll kille...
Men nu är det som det är, det var nog det bästa jag kunde göra att kolla av läget nu innan det går för långt från min sida..
Så nu biter vi ihop o försöker gå vidare..
Visst är det lite tungt nu, men har ändå inte varit ledsen o gråtit.. Är mest nere för tillfället, lite off helt enkelt..
Är inte mig själv, sitter mest tyst o tänker...
Men det blir bättre, tänker inte sitta här o tycka synd om mig själv för det...
Livet går vidare helt enkelt :)

Men de fina orden han sa om mig gjorde mig så varm i kroppen, jag är nog en rätt fin tjej egentligen trots att jag tar dumma beslut ibland o rör ihop mitt liv...
Det tillhör ju trots allt mig, det är ju jag som lever det :)

Natten gick bra trots att jag fick lasta på vägen upp..
Men det snöade så förbannat igår, o det snöar fortfarande... Så jäkla tråkigt, det räcker nu!
Vill ha sol o värme o få massa härliga vårkänslor o känna att livet leker...
Det behöver jag nu efter den här tunga o mörka vintern ;)

Sista natten inatt, hoppas det går smidigt o att jag kanske får träffa honom ikväll, skulle kännas skönt att få morsa på honom IRL efter vår diskussion över nätet..

Nu iväg o handla lite smått o gott, imonkväll blir det tacos, mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0