Helg, helg, helg :D

Gud vad skönt det är att ha helg nu!
Natten som gick kunde ju varit bättre om man säger så :S
Ännu en natt i väntans tider, kom hem klockan 6 imorse, Anders hade massa krångel i Sthlm o jag hade massa krångel med snön på vägen hem, tackar gudarna att jag aldrig fick med mig trailern hem från Sthlm igår, då hade det gått åt helvete...
25 ton på vagnen o inget på bilen är ju inte riktigt optimalt i snöstorm om man säger så...
Det stod massa bilar i Vätterleden som inte kom upp o hela Göteborgsbacken var avstängd pga att lastbilarna inte kom bort, klantarslerna hade ju inte satt igång värme slingan :S

Så jag sov till 13.30 idag sen kom Festis o vi käkade lite, skulle egentligen ätit frukost ihop o gjort scones men iom att jag blev så sen fick det bli middag istället, pasta med kyckling, mumma!

Ikväll ska jag iväg till Linda med Rose, ska ha tjej kväll o dricka vin o må väl, kommer bli kanonroligt tror jag :)
Om jag inte missuppfattade saken så ska det grillas ikväll, hur gott är inte det då???!!!

Nä nu ska jag slappa en stund till innan det är dags för duschen o iväg!
Trevlig fredag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0