Seg söndag...

Ligger i soffan o päser efter att ha intagit lite frukost o nätshoppat lite...
Klickade hem två klänningar från Bonprix.se så nu är det bara att vänta hem dom o se hur dom sitter :)

Vi hade en riktigt lyckad kväll igår, började hos en jobbarkompis till Malin o sen drog vi in o bowlade...
Det gick inte så bra för mig men vad gör det när jag hade skitkul :)
Vi var 7 stycken totalt så det var lagom..
Efter bowlingen drog vi till Anchor, ett hårdrocksställe o tog nån öl, var väldigt trevligt..

Men sen ville de andra dra vidare så då åkte vi tillbaka till Benny en stund..
Jag drack ju lite sprit igår o det ska jag ju egentligen inte göra..
Jag tappade sugen totalt, det tar tvärstopp ibland o jag kan inte dricka mer så jag gick på vattnet istället..
Men idag mår jag prima så ska inte klaga egentligen..

Det blir nog en lugn dag här idag, ska ju åka hem framåt eftermiddagen kvällen o vill va fit for fight då..
Det är skit fint väder iaf o när jag var ute o rökte innan så värmde solen så härligt varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0