Solen skiner, helt underbart!

Vaknade utvilad idag..
Första gången var klockan bara 5.30 men nej nej då tänkte jag inte alls stiga upp ;)
Är ju för rackan ledig idag :)
Så gick upp vid 10 tiden, kommer ur sängen o ser ut hur solen skiner så fint...
Det här kommer bli en väldigt bra dag tror jag allt...
I eftermiddag kommer mina fina från Göteborg o sen ikväll blir det fest här så huset skakar, haha :)
Funderar på att gå en sväng på marknaden nu när jag ändå ska iväg o handla det sista till maten, är ju rätt trevligt att springa över den lite snabbt...

Lägenheten skiner efter all städning igår, nu är det bara golven som ska torkas oxå så är allt klappat o klart, fan vad skönt det är när man fått iordning allt o det luktar rent o ser rent o fräscht ut hemma, då trivs jag som bäst :D


Kommentarer
Postat av: sprattelvinkel

Torsdagar tycker jag är bäst att städa på! Då kan man komma hem på fredan och bara ta det lugnt och inte känna någon stress... :)

2011-03-28 @ 14:24:54
URL: http://lindaswegdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0