Sover o sover o sover...

Vad är det för fel på mig??
Jag gör fan inget annat än sover nu för tiden :S
Sov till 11.45 nånting idag, inte helt okej...
Hade satt klockan på 10 men ville väl inte gå upp då...
Har nu iaf hunnit ut på en snabbpromenad med Festis o ska snart börja med maten innan det bär av till jobbet...
Känns lite ovant att åka o jobba en söndag men det ska väl gå bra kanske ;)
Idag blir det ju inget extra, bara att ta bilen, tanka, åka upp o byta o sen hem o parkera :D
Lär nog inte slita ut mig iaf haha...

Ja det blir inget vettigare inlägg än så här just nu...
Sen får ni försöka ha överseende med att jag är lite bitter för tillfället, det kommer bli bättre jag lovar!
Ska bara parera mig ur den här svackan lite fint sen är jag på topp igen :D



Vill ha sommar igen, nuuuuuu!


Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Jag sov från 22:00 igår till 18:00 idag. Det är nog inte helt normalt...

Magsjuka :(

2011-03-13 @ 18:32:36
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0