Trött idag igen..

Fy f*n säger jag bara...
Nu går jag snart under, jag vet att jag gnällt mkt på jobbet här den sista tiden o tyvärr blir det inte bättre :(
Ännu en 11 timmars dag avklarad...

Hur som helst, igår tog jag mod till mig o ringde TL i Göteborg o sökte jobb, de hade inget fast nu men jag kunde få jobba hela sommaren o därefter går på timmar, o som jag fattade det som så de som går på timmar nu jobbar typ heltid så det skulle ju funka...
Isf flyttar jag in hos Helena i hennes 4 o blir inneboende, skulle ju sänka månadskostnaden ganska mkt om man säger så så då behöver jag ju egentligen inte jobba fullt för att klara mig även om det vore bra ändå...
Jag ska iaf upp till Göteborg på intervju om 2 veckor tror jag det blir, fick inte tag i honom idag så ska prova ringa imon igen o bestämma så jag kan boka tåg biljetter...

Shit, jag kanske ska flytta till Göteborg, helt sinnesjukt galet häftigt o skrämmande :)
Men det här är nått jag verkligen vill göra, jag mår inte bra här nere, jobbet står mig upp i halsen o allt känns bara bläääää...
Så nu kör vi på det här, det blir nog bra tror jag :)

Nu tänker jag hoppa i säng!
Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Annars får du flytta hit gumman!! :)

2011-04-01 @ 12:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0