Påskledigt :)

Ja nu har jag tagit några dagar ledigt, ska bli så skönt :)
Börjar inte förrän tisdageftermiddag o då blir det en tur till Oslo för första gången :S
Men det ska nog gå bra får vi hoppas...

Denna veckan har varit en tuff känslomässigt, ena dagen känns det som jag vill säga upp mig på stående fot o nästa känns det bra...
Så ja, jag sitter kvar i samma hjulspår som innan helt enkelt..
Får se hur länge jag blir kvar här...
Har en liten ljusning på gång eventuellt så vi får se hur det blir, jag håller tummarna hur mkt som helst iaf :)

I helgen blir det diverse bus o mys, ikväll kommer "Fantomen" o vi ska käka lite o kolla på film, imon är vi ett gäng som ska ut o fiska, ska bli kul, kommer inte ihåg när jag gjorde det sist...
Söndag bär det iväg hem till Småland o påskmiddag med fina familjen...
Sen vet jag inte om jag landar hos bästa Festisen eller hos pappa, det får jag ta reda på :)
Det bär hem till Göteborg igen på måndag iaf, ta det lite lugnt o bara njuta av ledigheten :)

Nä nu ska jag iväg o handla lite innan "Trogen tjur sökes" börjar på tv :)

Ha en fantastisk påsk nu alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0