Smått chockad med lycklig!

Har haft en underbar helg i Fredrikshamn med ett härligt gäng!
Badet var fantasiskt mysigt o det var en kanon kväll, trots att vissa blev för fulla, var ute för länge o kom in på morgonkvisten o väckte alla andra inklusive mig kl 6 :S
Jag däremot höll mig i skinnet o var väldigt städad, vilket jag var glad för när jag såg hur iaf hälften av gänget mådde idag ;)

Det mest chockerande under denna resan var ett visst avslöjande:
Han sa att han älskar mig!!
:D
Bara sådär, hm...
Jaja han var full men det skiter jag i, vi pratade om det innan idag så ja...hihi :)
Nu ser vi vad som händer :)

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Oj oj oj!!! :) Spännande!

2012-04-30 @ 10:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0