En bra vecka har nu blivit helg :)

Ja nu är det helg för mig ändå till måndag kväll, hur skönt som helst :)
Har repat mig efter måndagens incident tack o lov, nu håller jag bara tummarna att det går vägen o att det inte ligger mig i fatet när det ska avgöras om jag får va kvar...

Var i Oslo onsdag o torsdag o det kan nog gå bra, var inte svårt att hitta så länge de inte stänger av några tunnlar bara ;)
Då är risken stor att köra vilse :P

Idag är det träning, möte på jobbet, ska fylla i alla papper o få min passerkort osv, sen blir det massage o ikväll ska jag ut o ta några öl med Fredrik o Annika från jobbet o så lilla Johan, ska bli väldigt trevligt :)

Imon ska jag gå på bio med Carro o hennes mamma, vi ska se den nya filmen "War horse" men innan dess hoppas jag att hinna träffa lilla Jenny o bebis som är uppe för att se på Gothenburg horse show :)

Nä dags att sätta fart :)

Ha en underbar helg härliga fina ni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0