Blandade känslor!

Har haft en helt fantastisk helg nere i Småland :)
Träffat massa fina som jag inte gjort på länge...
Ätit en massa gott o fått en massa tjat om att jag ska flytta hem igen, men se det tror jag inte kommer hända inte än iaf ;)
Men alltid trevligt att va saknad hehe...

Nu hemma igen o ska snart åka o jobba, suck, jag vill inte...
Det känns inget bra alls kan jag säga, har en klump i magen o det tar emot att gå dit bara...
Nåja 4 dagar kvar sen är jag ledig jätte länge :D
Ska se om jag kan hitta nått nytt jobb fortare än kvickt iaf...

Känner mig helt fucked up psykiskt just nu, ingenting är roligt, blir arg på minsta lilla osv, irritationen sprider sig likt en löpeld...
JAG  VILL INTE!!!
Suck!

Jaja, nu är det bara att göra sig klar för avfärd så första natten blir gjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0