Massa braigheter :)

Denna veckan har jag då kört själv :)
Allt har gått skitbra!
Känns jättebra, tog helg i torsdags morse o är nu ledig till måndagkväll, känns jättekonstigt men skönt såklart ;)

Igår var min bror Michael här o vi käkade fläskfilé gryta o ris o sen glass till efterrätt, det var jätte gott!
Körde tillbaka honom till sin lastbil o dök sen ner o kollade på film...

Idag blir det en sväng till Backaplan o kika lite o sen ikväll ska jag äta med några kompisar o sen landa hos Fantomen o kolla på film, så det blir en bra lördag tror jag bestämt!

Så just nu är jag väldigt tillfreds med livet måste jag säga :P

Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0