Här händer det grejer :)

Ja jisses, nu var det ett tag sen jag skrev här, men det har hänt massor...

Förra helgen var jag i Falkenberg o tittade på när fantomens bror tävlade i Rookie 600, SM i bankörning med MC, fasen vad duktig han är, det var riktigt kul att se...
Han kom 2 o det var gryyymt spännande :)
Jag Mangan o Fantomen var där lör-sön o efter tävlingen på lördag kvällen åkte vi ner mot havet o slog upp tältet på ett supermysigt ställe så vi hörde vågorna in i tältet, myspys!
Vi grillade o sen fiskade vi, en helt toppenkväll var det :)

I förra veckan blev jag erbjuden ett annat jobb, jag sa att jag skulle fundera på saken o gjorde det över förra helgen, tog beslutet att säga upp mig o gå tillbaka till TL där jag jobbade innan fast via en bemanningsfirma :)
Jag MÅR SÅ JÄVLA BRA!!!
Allt känns helt underbart!

Nu är det helg o jag har fastnat i Glamour träsket på youtube :S Snart nanedags så jag orkar med morgondagen då vi ska ut o sola på dagen o sen ha lite fest här hemma på kvällen :)
Kommer bli en bra helg, det tror jag allt...

Trivs som fisken i vattnet här uppe, tänk att det snart är 1 år sen jag tog steget o flyttade hit, vart har detta året tagit vägen???

Ha en fin helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0