Bilder från midsommarafton...


Grabbarna håller på med partytältet=)


Det tar sig...



Crocket med egengjord bana o regler, alltid bäddat för trubbel haha


Här inleds "kampen mellan kvinna o man" Vanns av Tobbe (på bilden)


Damerna Magitte o Jenny ser lite suspekta ut, undrar vad de tänker på;)


Ja SKÅL då, det är ju midsommar..


Jonas är på G=)


Jag anklagar o ger helt o hållet skulden till den här att jag blev så onykter ;)


Jennys as coola frisyr<3


Söta värdinnan:)


Jag, funderar på nått väldigt djupt vad det ser ut:S


Värden Tobbe i telefon för att få veta en viss låt som skulle spelas=)


Sönderbrända lilla jag, snyggt va??
Har lite att jobba bort i Kroatien;)

Finns många, många fler bilder men nöjer mig så här!
Tack för en underbar dag vänner=)
Observera att datum o tid ej stämmer på korten, min kamera har nog fått fnatt:S

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0