Förvirrad måndag...

Herregud, undrar var jag haft huvudet idag??
Först körde jag till fel OKQ8a mack:S, läste inte på fraktsedeln utan åkte till första bästa, smart drag!
Sen backade jag ihop bakändan på bilen med aggregatet när jag knöt ihop när jag höll på astt backa in på ett ställe...
Så har jag haft så ont i halsen o snorat idag, känt mig matt o orkeslös, svettats för minsta lilla ansträngning...
Inget roligt alls...
Ligger nu nerkurad i soffan under filten med en kopp honungsvatten, smakar inget vidare, tog kanske för mkt honung men ner ska det, det ska tydligen va bra vid halsont...
Blir jag inte bättre funderar jag på att stanna hemma imon...
Går ju inte jobba när man håller på att trilla ihop för minsta lilla:S

/ Truckergirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0