Glad idag=)

Idag har jag en mkt bra dag...
Hade ett trevligt samtal med Ida tidigare, var länge sen vi hördes nu så det var kul=)
Sen tog jag mig en snabb frukost innan det bar iväg till ute badet utanför stan en sväng med Festis o hennes brors barn, badade inte men det var varmt o skönt!
Tillbaka till stan o till Hedin bil, laga växelspak knoppen som lossnat, det gick snabbt o smidigt..
Sitter nu inne o tittar ut på det fina vädret, har fortfarande aj, aj så får sola med förstånd nu några dar till;)
Har fört över lite ny musik till mp3n så jag kan ligga på beachen o lyssna o njuta...

Fick ett samtal från min chef som frågade efter min lillebror, vi har tydligen stort behov av honom nu några veckor framöver så det verkar som om han får jobba lite=)
Det gör mig glad att han lyssnade o vill ge A en chans!
Så kan han låna min lägenhet för jag är ju ändå inte hemma hehe!

Har en bra, skön känsla i kroppen, hoppas den håller i sig hela kvällen nu!
Dags för middag, korv stroganoff, gottit!

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0