Gratis glass...

Haha, usch vad jag råkade ut för en småpinsam sak innan idag på jobbet...
Jag stod o väntade på mitt byte o då kör "scaniakillen" som vi kallar honom in o parkerar, en kille som kör en mörkblå scania väldigt stilren o fin men utan åkerinamn på därav hans smeknamn...
Han är alltid där vid den tiden vi byter så det har blivit att vi hälsar på varann...
Anyway, när Malin kommit så går vi in o går på toa o sen hämtar jag en glass, Magnum mandel (min favvoglass) o ställer mig i kön, "scaniakillen" står 2 personer före mig o tittar på mig sen på glassen o sen på mig igen o pekar på glassen att jag ska ge honom den, tittar förvånat o oförstående på honom men räcker den långsamt till honom...
Han betalar o ler o ger mig glassen, sen går han??!!
Fattade nada, men tack för glassen=)
Blev lite smått generad men det la sig snart, är ju inte van vid att får gratis glass sådär ;)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0