Happy, happy=)

Men ser ni vilket underbart väder det är ute???
Tänk om det kunde varit så härligt att det kunde bli sommar på riktigt nu??
Men neeeej, har hört att det ska bli sämre i helgen igen, pisseväder:(
Bara för att jag piggnat till nu o vill komma ut, ut, ut=)
Hade ett trevligt samtal med Lillebror innan, ska prata med min chef o se om jag kan få in honom som timvikarie om inte annat så han får in en fot o kan börja jobba o träna upp körningen, det är inte lätt att komma som nyutbildad o få jobb bara sådär nu när det är som det är på arbetsmarknaden...
Så nu ska jag försöka tjata in honom ;)
Storasyster kan va envis när hon sätter den sidan till haha...

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0