Mkt härlig dag...

Ja trots att det regnade när vi åkte så klarnade det upp när vi kom fram till Chappen...
Sprang över det på en timma, så många bilar var det inte men det fanns många snygga lastbilar som jag hade kunnat tänka mig att brumma omkring i;) hihi...

När det var över så åkte jag o Festis o handlade så vi kunde fixa lite middag...
Det blev pasta med bacon, paprika, lök o champinjoner utblandat med creme fraich, mkt gottit...
Filmen "Precious" tittade vi på o den var bra, stark men bra, jag blev duktigt förbannad många ggr...

Nu har jag mellanlandat hemma o plockat ihop övernattnings grejer o öl då jag ska på grillskalas ikväll i Gnosjö hos en kompis, var länge sen vi träffades o tog lite nu så det ser jag fram emot!
Ha en undebar lördag o hoppas ni inte blåser eller regnar bort!

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0