Pisse-regn-natt...

Fy faan vilken dryg natt detta blev, visst jag är hemma 30 min innan jag ska sluta men till saken hör att jag inte hade nått att lossa inatt alls...
Det började redan när jag skulle flytta släpet, då var dom inte klara där, fick det 17.30, bort o töm det, kom iväg strax efter 18 o så tanka på vägen...
Kommer till Jönköping, jo vad händer, vägarbete så det är kö från där man svänger av till Eurostop o hela vägen till Huskvarna...
Folk är desdsutom så tröga så dom lägger sig i vänster filen för det går ju fortare, jo visst, men dom ska ju tränga sig in nånstans när avsmalningen kommer...
Så jävla irriterande så det tog 45 minuter att ta sig igenom Jönköping, det har nog aldrig hänt...
Är så glad att jag är ledig imon o slipper köra där...
Till råga på allt har det ju regnat non-stop från jag lämnade Värnamo till jag kom tillbaka...UPPLYFTANDE!

Så det har knappt blivit nått telefonpratande alls idag för jag har varit så irriterad...
Hemvägen bestod av att lyssna igenom 2 skivor TAKIDA...

Nä nu i säng så jag orkar upp kl 8 imon o iväg på äventyr...
Hela helgen består, som ofta hos Truckergirl av massa aktiviteter som jag ser fram emot!

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: maria

heej kusin! försökte ringa dig igår men det var upptaget. kom ihåg att det är ny dag idag och den kommer bli hur bra som helst :) kramar!

2010-06-11 @ 11:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0