UFF....

Det gick väl sådär att jobba ikväll, eller ja inga större blessyrer men killen från Sthlm var sen så jag fick vänta i över en timma på honom o när han väl kommer så är det inte mnin bil utan en annan o ett riktigt skitsläp efter:(
Morrade duktigt när jag upptäckte det, pratade med M då o han sa lite fint- jag ringer dig om 20 min när du bytt o pratat med honom, (hehe, så det kan gå när jag är irriterad men han tog inte illa upp iaf;)) 
Men när jag väl kom fram till honom så fick ju allt en förklaring, det jobbiga är ju bara att jag var så irriterad så jag kokade o så fick jag bara låta det rinna av mig, gilla läget helt enkelt...
Säger bara fy faan för semestervikarier somk leker förmän, ingen visste varför vi hade den bilen eller att det var den vi skulle ha så han hade fått vänta på besked innan han fick åka vidare...
Men nu är jag hemma o ska hoppa i säng, är varm o trött, natti natt sötnötar!
M, jag hade gjort det om jag kunnat=)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0