Vilken pärs...

Har precis kommit innanför dörren efter att ha handlat lite mat...
Det var rena döden att ta sig dit på cykel, handla, stå i kö o sen hem....
Svetten bara rann av mig så nu har jag inte så dåligt samvete för att jag ska va hemma imon oxå...
Klarar jag inte av en shoppingtur så klarar jag definitivt inte av en dag i lastbilen med allt vad det innebär...
Håller på o tvättar nu, fanns ingen tid imon så var illa tvungen, passade på att byta i sängen med så nu får jag ta en dusch innan jag lägger mig mellan rena lakan=)

Gjorde en uppfriskande smoothie nu som rann ner så gott o tänker nu infinna mig ännu en kväll i soffan o slappandets tecken...
Synd bara att solen skiner ute o man inte kan njuta av det:(
Har ju varit en kanon dag idag vädermässigt, hoppas ni andra har haft det fint=)

/Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0