Ajaj, matförgiftad??

Uscha, jag hade så hellre bett på mina bara knän att få en mer trevlig kväll än vad jag fick igår...
Allt gick åt skogen redan när jag kom till jobbet o fick höra att en viss person snackar så mkt skit...
Bla om mig, jag blev så arg o ledsen så jag satt o grinade en bra stund på uppvägen...
Var inne o tankade i Ödeshög, tänkte att jag ska tröst äta en korv, det skulle jag inte gjort...
Fick så ont i magen efter det, det krampade o jag kände mig illamående...
Försökte rapa så gått det gick men det släppte verkligen inte:(
Känner det fortfarande lite idag men ligger o vilar o tar det lugnt...

Ikväll ska jag till Festis o äta o gott o kolla på film o kanske ta en öl, blir kvar där inatt o imon ska vi äta vår lyxfrukost;)
Mumma...

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Skickar massor av kramar, glada tillrop, pepping och massor av annan positiv energi till dig, gumman.

kram, kram, kram

2010-10-30 @ 22:08:49
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0