Beröm till Festis o mig...

Igår kom jag först till träningen så pratade lite med instruktörerna...
Förra veckan så skadade Festis sig så de frågade hur det var med henne o så sa jag det att hon slår ju så förbaskat hårt så det är tufft att hålla emot...
De sa att det är så roligt att se oss båda ge allt o att de får sån energi som instruktörer när folk ger sig in så helhjärtat i det...
De kan stå o titta på oss en stund innan de går vidare till andra som behöver mer hjälp...
Blev så glad att höra det, kul att det syns att vi har så roligt!
Vi är kungar på box Festis <3
Blev ihop parad med en annan tjej som oxå ger järnet för de ville inte att jag skulle slå sönder nån;)
Var som vanligt helt färdig efteråt men det är skönt, benen o rumpan fick sig en omgång igår, har faktiskt inte så farligt med träningsvärk som jag trodde haha...

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: festis

härligt att höra att vi är uppskattade!!! ;)

kram

2010-10-13 @ 20:43:54
URL: http://livetsomfestis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0