En dag med fix o plock...

Kom ju såklart inte upp i tid idag, är det nån som är fövånad egentligen??
Neeeeej ;)
Men, jag drog iväg o handla direkt efter frukost sen var det bara att sätta igång...
Har plockat undan massa papper som legat o drällt, dammsugit, bytt i sängen, dammtorkat, torkat golven o stekt biffar på 1 kg köttfärs, satt fint med biff, potatis, sås o en fräsch sallad till middag=)
Det sista ska jag göra imon, ta in utemöblerna o plocka ner ampeln o slänga innehållet, köpa ljung o plantera i blomlådan, sätta ut min fina lykta på balkongen o sätta i gravljus så det är mysigt o fint därute nu när det börjar bli mörkt tidigt o hösten har knackat på...
Ligger nu i soffan o myser, lite lagom trött...
Ser fram emot kvällen som jag ska tillbringa hos Andreas o Catrin med god mat o trevligt sällskap=)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0