Fredag o mysfika...

Nu är fredagen äntligen här, natten gick kanonbra, inget att lossa o allt flöt på...
Idag ska jag ta med mig Rose o åka till Linda o fika, det bjuds på hemgjorda lussekatter o julmust...
Gud så gott...
Har längtat efter hennes lussekatter hur länge som helst;)
Så saftiga o goda, mumma...
Ikväll är sista jobbnatten för den här veckan...
Korthelg i helgen o sen jobba dag 4 dagar nästa vecka för på fredag ska jag på kryssning, som vi har längtat efter detta, förhoppningsvis kommer det bli alldeles underbart roligt=)

Nä nu ska jag se klart "Hem till Gården" o sen göra mig klar o hämta Rose...
Fin fredag alla;)

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar på kommentaren på min blogg: Nej, men inte "överdrivet" dyra heller, 999kr :)

2010-10-29 @ 18:45:38
URL: http://barbrojennysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0