"Idag har du jobbat som en man"

Ja fy vad rörigt det blev idag, men det löste sig med lite vilja, våld o massa tankeverksamhet så fick jag på nästan 9 meter på bilen som tar 7.2 meter, sjukt nöjd blev jag iaf=)
Har haft en praktikant med mig idag oxå, väldigt duktig o framåt kille så det var roligt, han får gärna åka med fler ggr...
Idag var det skönt då vi fick fixa o dona en massa som sagt...
Iaf när jag var klar så ringde jag min transportledare o berättade att allt löste sig till slut o att jag fick på allt....
Fick då kommentaren "Jessica, idag måste jag säga att du verkligen jobbat som en man"
Trodde jag skulle skratta ihjäl mig, det är ett internt skämt oss emellan, han vet hur arg jag blir när han säger saker som "Jessica, hade du varit man hade du fått på pallarna" i lägen när det verkligen är knöfullt på bilen o jag inte får på allt haha...
Det tog jag iaf som ett erkännande trots att jag vet att han gillar mig annars oxå...

Snart dags för boxning o sen kommer tjejerna på fruktsallad med glass, det ska bli mkt trevligt!

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0