Jag vill en dag...

Hitta en bättre hälft...
En man som attraherar mig...
En man som får mig att skratta...
En man som får mig att må bra...
En man som kompletterar mig...
En man att dela förhoppningsvis resten av livet med...
En man att skaffa små söta barn med...
Jag vet att jag en dag kommer göra det, är inte särskilt orolig...
Det får ta den tid det tar o när det väl händer så gör det...
Under tiden lever jag livet o njuter av allt som kommer i min väg=)
För det är väl så livet ska levas?
Fånga dagen o gör det bästa av den...
Leva varje dag som om den vore den sista?
Ångrar hellre det jag gjort än det jag inte gjort...
När jag blir gammal ska jag inte sitta o fundera på vad som kunde hänt om jag gjort si eller så...
My life, my way, not always the right way, but still my choice of living!

/ Truckergirl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0