Mardrömmar...

Fy, vaknade upp inatt helt kallsvettig o panikslagen...
Drömde igen (som vanligt) att jag blev instängd o inte kunde komma ut...
Det är en sån vidrig känsla att känna denna paniken i hela kroppen, hjärtat slår dubbla slag o du vet inte vilken fot du ska stå på...
Resultatet blev iaf ett stycke ond vad, slog i sängkanten i min panik att komma ut inatt, kommer bli ett fint blåmärke:S
Anyway så lyckades jag somna om iaf o sen var det lugna drömmar...
Drömde att jag var på ett vattenland med massa rutschbanor o bassänger o mitt i allt kommer det en flock med hästar så fick jag välja ut en som var "min" sen...
Sjuka drömmer, ja jag vet... Men jag är ju inte riktigt normal så;)

Nu ska jag alldeles strax bege mig till jobbet, ska börja 16 idag då bror skulle till Göteborg ikväll o ville komma hem i skaplig tid så det blir jag som hämtar det där släpet i Ljungby ikväll...
Men det gör inget, behöver övertiden;)

Ha en alldeles underbar fredagkväll alla=)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0