När ska jag lära mig??

Suck, ännu en dag över på dårhuset...
Dagen började bra, men nån gång måste de lära sig att det inte alltid går på mer än lastytan på 7.2 meter på bilen...
Fick ett tokvansinnesutbrott på gården innan i em...
Körde sönder pallar o dylikt...
Sen känner jag åter igen att livet skenar o jag försöker hänga med...
Fullt upp hela tiden, jobbar dessutom sent nu denna veckan oxå vilket gör att jag är svintrött när jag väl kommer hem...
Det känns inte riktigt som om jag hinner med vänner o familj nu o det skär i hjärtat på mig för ni är ju mitt allt!!!
Jag är ju ingenting utan er, mitt liv skulle inte va värt att leva om det inte vore för alla er som gör mitt liv till en ljusare plats...
Kvar blir ju bara ett stort mörker o det vill jag ju absolut inte...
Ni får försöka ha lite överseende med mig denna veckan oxå...
Nu ska jag alldeles strax göra mig klar för kvällens boxningspass, ska bli skönt att banka ur mig lite ilska;)
Dock utan min ordinarie partner, Festis jobbar så det är nån annan stackare som får dras med mig hehe=)

/ Truckergirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0