Snorig o nysig:(

Misstänker en förkylning på ingång, jaja det är ju tur den kommer nu iaf för nästa helg har jag inte tid att va sjuk när jag ska åka båt...
Har nyst o varit lite lagom snorig ända sen jag vaknade...
Fikade hur som helst med Sofie innan på Citygross, eller ja, jag åt frukost där, en tonfiskbaguett slank ner så fint...
Var trevligt att träffa henne, alltid lika mysigt=)

Natten gick väl lite sisådär...
Det började krångla redan när jag skulle lasta det sista innan jag åkte uppåt, blekingebilen var sen in så jag var sen iväg....
Kommer till Tidsam o ska lossa, då bestämmer sig truckjäveln för att lägga av mitt på flaket med 6 pallar framför sig...
Lyckades lossa raderna vid sidorna iaf o bestämde mig för att göra ett sista försök annars hade jag fått lämna trucken där på släpet o låtit det stå kvar till idag...
Men då behagade den röra på sig så jag åkte dirket in i truckrummet med den:S
Så till slut gick det bra iaf=)

Nu ska jag kolla "Bonde söker fru" innan det är dags att göra middag, åka till sjukhuset o sen jobba...

/ Truckergirl

Kommentarer
Postat av: Jenny

Svar på kommentaren på min blogg: Han tänker inte gå utanför dörren idag så han följde inte med ner till ICA heller ;)

2010-10-28 @ 17:31:04
URL: http://barbrojennysofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0