En väldigt trevlig helg till ända :)

Igår var det en slappedag, mådde illa nästan hela dagen o hade svårt att äta men på kvällen piggnade jag till o åkte till Andreas för att umgås lite...
Det var jag o några av hans kompisar, vi drack lite öl o tjatade skit hela natten :)
Väldigt roligt, men trött blev jag o vi trillade i säng vid 3 tiden nån gång, jag sov ända till 12.30 idag hade ju inte sovit så mkt natten till igår iom att jag slutade så sent o inte ville sova bort hela dagen ;)

Kom hem vid 19 tiden idag efter att ha spelat tv spel hela eftermiddagen o så käkade vi thaimat innan det var dags att åka hem o tvätta med frugan så det är det vi roar oss med nu...
Känner mig ganska sliten även idag så det ska bli skönt att sova sen :)

Det blir ännu en kvällsvecka men den här veckan är det 8 timmars dagar :D
Ska bli riktigt skönt att jobba vanligt långa dagar nu efter 4 veckor av 50 timmars veckor, det känns nu...
Men jag gör det gladeligen om det gör att jag får stanna kvar sen ;)

Längtar till jag ska på semester nu, känner att jag behöver det, en vecka av att bara ta det lugnt o sola o bada o njuta med mamma :)

Nä nu är det dags att göra lite nytta till, ha en skön söndag vänner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0