Mysdag <3

Ja vad ska jag säga, tokhopplös typ ;)

Igår skulle jag äta middag med Fantomen, det slutade med att vi blev, fantomen, hans mamma, hans kusin o kusinens pappa, väldigt trevligt :)
Dock kändes det lite udda när hans mamma betalade all mat, även min.. Jag menar vi är ju inte tillsammans eller nått sånt även om jag tycker sjukt mkt om honom o allt det där så vill han ju inte, nej...
När vi skulle gå sen fick jag en jättekram av henne med, hon är så himla trevlig o mysig...
Skulle gilla henne som svärmor ;) *asg*
Råkar veta att hon gillar mig med för det har hon sagt till Jocke, hon trodde vi var tillsammans efter midsommar, kunde itne låta bli att småle då, varöfr skulle hon tro det? Vi gjorde ingenting absolut inget då som skulle kunna missförstås.. Mer än att skämta o ha oss som vanligt :)

Efter det gick vi hem o kollade på film, jag somnade i soffan när den var slut o gick in i sängen o la mig..
Har ingen aning om vad klockan var när han trillade in men jag har sovit så gott jämte honom...
Han är min prins, tyvärr, han får mig att må så bra...
MEN jag har iaf bestämt mig för att jag itne kan läeva utan honom i mitt liv just nu o då får det bli så här, jag är kass helt enkelt...

Nu blir det pizza o "vänner" med frugan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0