Ojoj, jag är riktigt kass på det här med bloggning nu :(

Så länge sen jag skrev här...
Tiden har inte riktigt räckt till de senaste 3 veckorna då jag jobbat så mkt...
Har inte varit inne o kollat om det ens är några av er kvar som läser...

Men en liten uppdatering om mitt liv ska allt få..
Allt är en ren soppa nu..
Har varit så ledsen den senaste veckan :(
Har plockat bort "Fantomens" nr för tillfället då jag inte klarar av att ha den relationen vi haft sen jag flyttade hit längre när jag vet att det inte kommer bli nått mer...
Så det är det  bästa för stunden, men vi är på inget vis ovänner eller nått det här är mitt beslut för att jag ska klara av att gå vidare...

Sen är det mkt annat som är rörigt i mitt huvud nu..
Men det kommer nog bli bättre när jag får lite rätsida på vad som händer o sker osv..

Det är fortfarande oklart vad som händer efter 37 när det gäller mitt jobb..
Pratade med chefen i veckan o han sa att jag är schemalagd till dess till att börja med...
Den veckan åker jag till Kreta med kära mamma så vi får se vad som händer när jag kommer hem sen...
Men en sak är säker, får jag inte va kvar blir jag grymt besviken o ledsen så mkt som jag ställt upp o jobbat hur mkt som helst o klarat av allt de satt mig på...

Har varit o tränat o handlat lite nu så det är dags för en dusch, är ofräsch a´la jätte mkt nu ;)
På den fronten vet jag itne vad som hänt men jag har gått ner 2 kg till nu så jag ligger på 100.4 kg trots att jag inte tränat så mkt, ätit ordentligt o festat i massor men det är ju kul ;)

Ha det toppen alla glada, ikväll o resten av veckan kör jag till Malmö :D

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Jag är alltid inne och läser och kollar om du skrivit något nytt. Blogga ska man göra när man känner för det, inte bara för att man ska. Jag är inte heller så bra på att uppdatera nu för tiden, men det händer så mycket annat i mitt liv just nu.

Bra jobbat där med vikten, du är duktig du. Själv har jag gått upp fem kilo sedan i maj! Blääää

Forstätt skriva när du har lust, jag läser i alla fall och jag är nog inte ensam :)

Kram, kram

2011-08-16 @ 16:05:52
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0