Så var det lördag igen :)

Den här veckan har det gått kanon att jobba, lugnt o skönt o inget krångel o bara 38.75 timmar, helt lagom :)

Helg igen o det är så skönt :)
Är så glad för alla mina vänner jag har här uppe som alltid finns där, är såklart glad för er "gamla" oxå men ni är så långt bort nu för tiden :(
Då är det skönt att bygga ett nytt kontaktnät av underbara folk som finns nära o stöttar mig...

Jag är nu på väg ner i träsket igen, det är jävligt märkligt att när jag väl tagit mig ur det så vänder jag bilen o kör rätt ner det igen ;)
Jag ska iaf träffa Fantomen på tisdag o gå ut o käka o kolla på film, jag är dum mot mig själv jag vet...
Men nu VILL jag göra detta, o vad jag vill o borde är två helt olika saker :P

Nu ska vi snart till Backaplan o handla lite, sen blir det lite hänh här hemma innan vi ska till Tobbe o käka o ta nån öl ikväll...
Eventuellt blir det utgång med det återstår o se helt enkelt...

Trevlig helg på er alla goingar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0