Måndag med praktikant :)

Somnade som en gris igår o har sovit jätte gott inatt..
Fram till 5.20 då jag vaknade med panik o var tvungen o känna efter om håret satt kvar på huvudet..
Drömde att föremålet för min förälskelse fick ett ryck o rakade av mig håret så jag var så kort hårig du bara kan va på en fest vi var på...
Förstår mig inte på det där med drömmar alltså, att man kan drömma de mest konstiga saker bara sådär haha ;)
Är även fascinerad över att jag kan drömma så verkligt o vakna upp o verkligen måste fundera på om det var sant...
Vilket är väldigt tråkigt när man drömt nått roligt eller mysigt...

Har idag haft praktikant, samma kille som åkt med mig i höstas så vi känner varann rätt bra o han är störtskön o försöker verkligen hjälpa till så det är kul...
Jag lär honom så mkt småsaker jag bara kan som jag själv lärt mig på vägen eller fått tips om...
Meningen är ju att de ska lära sig saker under praktiken :)
Vädret har varit kanon, soligt o fint..
Hade tänkt gått ut o gå men kom inte från jobbet förrän 17.20 så hoppade det, var trött o hungrig så det blidde inget med det...
Får väl försöka komma ut imon..
Det tråkiga är att det är inte lönt att försöka åka till gymmet heller för det är knöfullt vid den här tiden så du får bara köa ändå..

Nu dejtar jag soffan med gott samvete o tänekr ligga o tänka på han den där fina killen som upptar mina tankar nu, får jag inte träffa honom på ett tag så tänker jag väl lite extra på honom istället :D
Ska nog visa honom vilken fin tjej jag är o att han bara inte kan va utan mig egentligen haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0