Mysdag...

Natten gick prima :)
Var klar vid 1 o sen bar det iväg till Kvibille, var framme vid 2.15 nånting tror jag o då tog vi en cigg o sen kröp vi i säng...
Var så skönt att ta helg nu...
Dock har har jag ju känt att det skulle va som semester att jobba dag men jag har en känsla av att jag kommer få äta upp det...
Kommer säkert va apmkt att göra ;)

Idag skulle vi kommit upp vid 9 tiden var det tänkt, men det gick ju sisådär kan jag säga :P
10.45 kom Jenny o Felicia in o väckte mig så nu MÅSTE jag komma upp i tid imon annars är det kört för mig att somna imonkväll :S

Vi åkte o handlade o sen fixade jag middag medan Jenny tog ett snicksnack ed duschen sen bar det iväg till kalas..
Var mkt tevligt..
Har varit med på ngra kalas vid det här laget med hennes familj så känner de ganska väl nu, känne även mig som en i familjen o det är roligt :D

Nu är vi hemma igen, alldeles ensamma, Totte är på grabbkväll o Felicia hos sin farmor så nu ska vi njuta ordentligt av att va själva o varandras sällskap :)

Trevlig kväll alla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0