Ny vecka, en start på något nytt, något bra!

Måndag, har sovit så illa inatt...
Vaknat flera ggr o varit uppe o gått :S
Det värsta var när jag vaknade 6.30 med jordens huvudvärk...
Låg o vände o vred på mig o hoppades att jag skulle somna om men icke...
Det slutade med att jag fick gå upp o ta en huvudvärkstablett o sen kröp ner igen, vände o vred på mig lite till innan jag troligtvis somnade o vaknade för en timma sen utan värk :D

Idag är det ju som sagt måndag, idag ska jag börja med en sak som jag hoppas kommer hjälpa mig om jag bara biter ihop o klarar det...
*Håller tummarna för mig själv*
Men motivationen känns bra så det ska förhoppningsvis gå fint...

Btw så blir det ingen promenad idag heller, har känningar i hälen efter förra veckans incident så avvaktar till imon, det spänner o sträcker i den, konstigt då jag inte känt nått på hela helgen typ :S
Men det finns inget att göra även om det är trist...
Blir en promenad till Willys iaf det är lite lagom o ska inte handla så mkt så det borde gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Väder Värnamo

RSS 2.0